SatU PerSinggAhaN AbAdie....


Sunday, February 13, 2011

salam

lama benar aku tk jenuh blog aku ni...dah bersawang berserabut..he3...malam ni aku terasa mendapat ilham ...ilham untuk menulis sajak...hurm harap sgt dapat jadi penulis suatu masa nanti........


  Sepi Sekeping Hati....

Dingin malam seakan menggigit hati
Nan sepi tersisih di pinggir derita
Tanpa berteman
Tanpa kemanisan
Sendirian ......
Ditemani dian malm yang kian kelam cahayanya....

Sepi sekeping hati ini
Ingin sekali ku kahbarkan pada mu..
Yang hadir tiap detik hanya kelukaan
Mungkinkah ada pengertian antara kita
Kau pernah terluka dan aku jua
Sama- sama merasa pedihnya

Aku menangis kerana Dia...
Tapi ...
Kehadiran  mu....
Membawa khabar gembira yang dulu hilang...
Niatmu yang suci itu
Tak ingin ku pinggirkan
Namun.....
Menganyam angan dengan mu...
Bagai satu  mimpi....

Bagaimana dapat ku nyatakan
Diri ini tak seindah bidadari impian mu...
Terasa kerdil menyulam kasih itu
Namun......
Aku rela....
Walau secebis ruang hati mu
Kau simpan buatku....

Kelam malam kian menyedarkan aku....
Tak usah leka
Yakinilah aku...
Yang kau memang di cipta untuk diri ku.....
Jika kau memang diciptakan untuk ku.....
Biar sejuta penmghinaan untuk ku...
Aku rela.......

No comments:

Post a Comment