SatU PerSinggAhaN AbAdie....


Friday, October 8, 2010

KAWAN..SAHABAT.....KEKADANG MENYEKITKAN HATI...........

dah lama aku tk masuk blog ni...cibuk kot hehehehe...kawan sahabat semua nya menyakitkan hati....entah ler aku tk pasti....kkdg bosan aku melayan kerenah teman2 yang melampau gak...bila terasa ckit terus masam muka..buat derk jer dgn kter...sdgkan kter tk tau per salah kter pelik kan.....

kalau tk der sahabat plak bosan plak kan???? tapi bila di pikirkan semula ahahahah aku yang jd bengong sendiri...heheheheh tk yah dok pk stg kan hahahah


lagi 2bln kontrak aku kerja dgn kementerian pengajian tinggi tamat...jadi surirumah ker aku ohhh tidak!!!!! akan ku usahakan juga untuk cari kerja yang bagus n ongkos nya lebih gak hahahahhah...niat dihati nkwat biz tp tk tau ler blh ker tk hehehhehe...blh ker aku berbiz heheheh.....

No comments:

Post a Comment