SatU PerSinggAhaN AbAdie....


Tuesday, August 3, 2010

BeNgaNg....!!!!!!!

Salam semua....hari ni hati aku sakit sangat...dah ler pagi2 kena marah dgn mangkok yg bengong...bila ngadu kat fb plak der plak sms..kata aku bodoh ...eeee geram nyer rasa cm nk delete jer semua fb tu sakit hati sangat...aku bukan tk leh wat kerja tp suruh atau bagi tau lah cara elok ni tk datang2 terus marah n tengking2 aku..mana tahan aku ni manusia bukan kucing ker tikus ker....berbudi bahasa lah sikit awk tu org melayu..peg aku sendiri pun tk pernah cakap cmtu dgn aku....n bila aku luahkan kat fb der plak yg hantar aku sms kata aku bodoh nk bg tau satu dunia yg aku tk tau buat kerja...hangin betul aku..pas ni malas dah nak luah per2 kat fb...nk luah kat blog jer senang...aku tak pernah marah pun kalau dier tulis per2 kat fb dier coz tu hak dier tp bila time aku suka jer kata aku bodoh...salah ker kalau aku nk ngadu kat fb .....???? benci sakit hati tuhan jer yang tau...kepala aku dah tingtong ni......kalau sekali tk per dah bnyak kali...kalau nk tulis per2 aku mesti kena jaga hati semua pihak...geram!!!!!!!!

3 comments:

  1. salam...rileks la intan.jgn la marah2 cam ni.ko kalau rse nk luahkan pe2 luah jer kat blog ni.simpan lam hati pun x baik gak kan.lantak la org nk kate pe intan oii.janji kite tau ape yg kita buat.org mmg cam tu.bt baik pun kata ,buat jahat lg la...so bt ape nk pk pasal org lain.yg penting kita tau ape kita bt.ape hak kita.dan org lain harus respek hak dan pendirian kita.byk2 sabar erk.....

    ReplyDelete
  2. hehehe..ckp kat org tu aku pnya suker lah wall fb aku,aku nk citer satu dunia pon,kalau tak suker delete list friend jer lah....lantak lah intan manusia ada brmacam2 jenis...

    ReplyDelete
  3. hehehhe yer lah kakton btl tu.....hari ni diam jer terus malas nk masuk fb lg...renowet blog lg bagus he3....

    ReplyDelete