SatU PerSinggAhaN AbAdie....


Monday, August 16, 2010

mengapa aku yang perlu terluka

    sayang...mengapa kau tak pernah kenali diri ku ini...mengapa kau tk pernah memahami per yang tersirat di hati ini....sehingga kekadang aku merasakan kau terlalu jauh dari aku...kekadang fikiran ku kusut bila memikirkan dimana aku dalam kamus hati mu......hingga aku dapat rasakan yang kehadiran ku dalam hidup mu hanya menyusahkan ....oh Tuhan berikan lah aku kekuatan untuk menempuh hidup ini..sesungguhnya kau segalanya dihati ku....kau teratas dalam bertahta megah di hati ku...tapi aku tak pasti adakah kau jua begitu terhadap diri ku....

  sayang terkadang aku menjadi gila dalam mencari makna cinta dihati mu.......kau biarkan aku tenggelam dalam arus ikatan yang kau ciptakan ini .......sayang mengertilah hanya kau dihatiku...hanya kau impian ku..hanya kau bertahta dihati sanuibari ini...sayang aku pasrah....

No comments:

Post a Comment