SatU PerSinggAhaN AbAdie....


Tuesday, August 3, 2010

Perkahwinan...
kekadang membawa kebahagian kekadang membawa penderitaan..namun disebalik ikatan itu terselit satu fitrah yang sentiasa didambakan oleh setiap insan, begitu jua aku yang sentiasa inginkan kebahagian dalam ikatan ini, namun sebagai wanita aku pasrah tatkala ujian datang melanda...namun aku sentiasa sabar dan pertahankan ikatan ini walau terpaksa menggegarkan dunia...
Permulaan perhubungan kami bermula dgn hanya teman biasa. Lama kelamaan teman bertukar menjadi kekasih, kata-kata bertukar menjadi madah cinta..indah sungguh, sehinggalah tanggal 2.11.2002, hanya sekali lafaz aku sah bergelar isteri setelah 6 tahun menjalin ikatan cinta...
Aku mendoakan agar ikatan ini kekal untuk selamanya dan aku jua mengharapkan dia juga mencintaiku sebagaimana aku mencintai dia...

3 comments:

  1. INTAN...SEMOGA IKATAN PERKAHWINAN HG DAN SUAMI BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT.TAMBAH LA ANK LG.HUHUHUHU....JGN LUPA FOLLOW BLOG AKU

    ReplyDelete
  2. eja aku taip amira_hakim tp tk leh tgk pun blog hg...bg alamat len kat aku...yer lah aku pun doakan hg sama gak ...aku takut lah eja coz hari tu bersalin teruk bkn setakat aku jer yg fobia laki aku pun sama huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. laa....klik jer kat pic anak aku tu.x pe la.hg ambk link ni.http://amirakim.blogspot.com.jemput ziarah.....

    ReplyDelete